Kamis, 17 Maret 2011

Wesi Pulosani

Wesi Pulosani - First Approach

WESI PULOSANI

WEsi pulosani den arani intine wesi ngibaratke sifat keras lan kukuh . Wesi pulosani kang dadi intine wesi ateges sifating manungsa kang wis andueni”greget lan adreng”marang karep. Yo ing kono kanti kasurunging gejolak jiwabisa nuwuhake ananing daya kekuatan (dayaning raga)amrih bisa kasil kang dadi panjangkane. Iku mono kabeh kabeh miturut panjangkaniro dewe :

· Anteping kakarepan karna wis andueni dayaning sifat pulosani, kanti manteng kenceng bisa nuwuhake dayaning raga kan ngedap edapi..

· Dayaning raga bisa mbudidaya mbrasta ananing reridu-reriduning raga ,karna sifating wesipulosani kang dadi lelamberane.

· Sak banjure siro wis bisa nuwuhake ananing gejolak jiwa lan wis bis mbabar kanti permati,sehingga bisa mangerteni dununge apa kang dadi misteri ananing asal,urip,rasa,ruh,tuwo lan atos , serta mangerteni wiwit tetali tekaning ompang –amping ,menika kang dadi kersane Gusti Rasul Saw.

Wruhanana estunipun bilih kanjeng sunan kalijaga enggone ngripta sekabeheng klimah tan bisa tinemu among sak muntahe ,ananging kabeh kabeh iku wedarane tinemu nalar (iso di ngerteni yo kanti nalar ).jalaran skabehe babarane klimah iku mono ngemu teges ingkang lebet.

Amargi sedayo karipto ananing “Nur” kang paring pepadanging agesang .,pramila dumateng ingkan sampun demang nembe bade saget mangertos ,bilih sedoyo menika dunengo oni ing perang –paeranging kitab pepitu. Ing kono kebabar miurut makom makom /tataring ngilmu,amrih gampil dipun pahami mitrut tataripun ngilmi (mengku raga,mengku rasa,mengku cipta).

Dumateng ingkang sami mersudi ngilmi ngesti rasa kesampurnaan (NK),ngilmi ingkang tumuju dateng “kasunyatan jati”,

Pramila monggo kita sami mersudi ngilmi kanti lelandesan pituduh kang sayekti amrih trep dateng sumbering klimah . ing penjangka mboten nerak wewalering bebrayan ugi mboten nerak pepacuhing pangeran .

Piwelingipun menawi lepas saking ancering pituduh bade kanging bebenduning pangeran, ing kono tundone pasti bade lepas imane lan bakal meloncang dadine.

SAW

Baris Pertama

· Iku gegambaran lakuning agesang ,sing gelem tansah gegondelan mring tetalining Gusti.

· Den ngibaratke wujud tali paling kuat kang ora bakal pedot salawse.kapuk gegambaran putih pralambange kesucia.

Baris Kedua, Ketiga

Marmane yen sirp ora gegondelan marang tetali iku,mengkone bakal nemahi ;

· Empuk :Lembek/lemah tundone pasti minyur lan gampang kena goda.

· Gapuk :Tandane menungso kang ora gemrugah ,katone wae pengkuh penganggepe,ananging sejatine kropos,sarto ora bisa mbudi daya kanti lelambaran ning ngilmi kangsayekti.

· Nglumpruk :ora due daya kang bisa kang mranggulangi sekabehing reridu,sahingga anjalari lumpuhing raga.

Ngertenana kang dadi pratandane garise manungsa wis andueni watak-watak:

1. Gampang lali lan nglalikake

2. Senenge sesambat lan tundone due sifat pelit

3. Ndruwolo , bodo lan dzolim

4. Podo kesusu karepe

5. Nafsu temuju marang kejahatan ,kudune nafsu kang di rahmati allah

6. Garise manungso iku awale ora ngert apa2 nalika kalairake

Sakabehing watak-watak iku ,yen siro ora ndue greget lan ora enggal-enggal ngruwat,kanti gegodelan marang tetaline Gusti ,siro ora bakal bisa mentas .monggo sami enggal gumregah supaya kenal marang esale banjur bisa urip ,you rip sejati karana ananing rasa lan kadunungan ruh sehingga dong kang ingaran tuwo lan kang sinebut atos ,iku mono dununge ana sira kabeh.

Den permate enggone siro kabeh mesrsudi ngilmi ,upayanen kanti gemet lan meme ting tembe siro bakal ketekan apa kang dadi penjangkanira,soho bakal manngerteni mring jati diri niro Qs 30/30. Ugo tansah eling marang laku jantrane agesang kanti tansah nyuwun lindunganipun gusti kang paring gesang /ompang amping kaya kapuk ,saka kersane Gusti rosul Saw.

Mekaten sakparenan babaranipun wesipulosani minongko lelambaran emggone bade lumebet dateng [pintu gerbbang enggone gegulang ngilmi “kasunyatan jati” saklajengipun .

Mugi sedoyo menika saget ndadosna jijebengan engone lelampah ing alam kenyataan,murih saget nyataaken.amin amin amin ya Robbal allamin.

Pepenget :

Ora ono singf pantes dingo lelandesan pituduh kakajebo patokan maring kitab kitabing gusti ,ing kang kang kedah kito imani (Al-Quran ,injil,taurot lan jabur). Koyo kasebut ing duwur keno den pastiake pada isine ,karono iku mono saka kersaneng gusti. (Qs 42/13)

Ngayogyakarta Hadiningrat, 2005

Kie Asem Gede



Wesi Pulosani - Scond Approach

Nur Muhammad

SAW merupakan kunci untuk membuka kekuatan yang telah ada dalam diri manusia, namun kekuatan ini tertutup oleh sifat iblis dan sifat lemah manusia ( empuk, gapuk, ngelumpruk ). Kunci untuk membuka ilmu inilah bersumber dari Nur Illahi yang terjabar melalui safaat Nur Muhammad sebagai juru selamat umat manusia di hari akhir dan di hari perhitungan . Nur Muhammad membangkitkan kekuatan yang digambarkan seperi Wesi Pulosani yang berkdudukan di Jantung.

Kepercayaan yang kuat membuahkan keyakinan hati akan tumbuhnya kekuatan asli dari sejatining manuwosoo yang dibekali akan berbagai potensi dari Allah SWT sehingga menjadi kuat. Kokoh dan kebal atau tidak mempan akan godaan dan terpaan maksud-maksud jahat atau tidak semestinya.

Wesi Pulosani secara harfiah adalah Inti dari Besi yang diperoleh dari tempaan berulang kali yang menghasilkan besi yang kuat, kokoh dan tidak bisa ditembus/ kebal.

Inilah yang terjadi sebagai fenomena bahwa sesungguhnya aku yang ada dalam diri setelah terbukanya melalui kunci SAW maka yang muncul dan bertahta dalam diri ada telah dijinurung dan jinangkun oleh Nur Ilahi dalam pengejawantahan Nur Muhammad. Jika ada kehendak luar yang masuk ke tubuh kita maka yang menghadapi adalah tameng Wesi pulosani yang telah ditetesi daya dan saffat SAW yang sudah tuwuh / tumbuh dan dunung jumbuh dalam diri kita.

Wesi Pulosani secara manunggal antara aku/ manusia dan safaat SAW merubah dan membalik dari sifat lemah yang menghalangi/ reridu menjadi kekuatan yang sangat dahsyat . Kekuatan luar pun pun yang mendekat akan menjadi sebaliknya. Inilah inti dari meruwat / caraka balik . Karena Pulosani sebagai dasar dalam ilmu kanuragan pada dasarnya kita telah me_ruwat diri sendiri.

SAW

SAW ditinjau dalam dalam beberapa aspek yang membangkitkan Wesi Pulosani salah satunya sebagai berikut :

Daya dan Kekuatan

Secara syari’at bahwa SAW atau yang bersholawat telah digariskan oleh Allah SWT akan menganugerahkan bahwa barang siapa yang membaca sholawat maka ia akan dimudahkan dalam urussannya dan akan diringankan apa yang menjadi bebannya. Sholawat menjadi pembuka tabir doa, maka hendaknya do’a diawali dengan sholawat yang diharapkan daya dan kekuatan akan tumbuh menjadi jalan untuk memcapai tujuan mulia.

Maqom dan kedudukan

SAW yang telah jumbuh dalam diri manusia menduduki maqom yang tinggi. Dimana manusia pun sudah sewajarnya memilki sifat seorang rasul . Dalam arti bahwa sifat dan maqom rasul_lah yang harus kita tiru dan kita kembangkan dalam diri manusia.

Pada rangkaian kenuragan transit SAW akan menjadi kunci-kunci yang lain untuk terbuka/ terkuak belenggu yang menutupinya. Maka dengan hidmat membaca SAW ini mengharap Nur Ilahi melalui safaat Rasul Nur Muhammad.

Baris Satu sampai Empat

Jelas maka segala yang terjadi dalam laku kehidupan ( tlepak-tlepuk ) manusia maka akan menjadi ringan (enteng) dan tidak menjadi belenggu/ tetali yang dikehendaki ( kersane ) oleh Gusti Rasul ( SAW ).

Oleh karena itu semua yang dihadapi akan menjadi ringan, semua yang dirasakan tidak menjadi berat, pada akhirnya diri kita menjadi kokoh dan yang diluar menjadi lemah. Caraka Balik maka disimpulkan dan dirangkum dalam Wesi Pulosani.

Baris Lima

Sebutan satu jiwa . kowe adalah unsurr daripada unsur pulosani sedangkan aku adalah unsur daripada daya safaat yang sama-sama ber_asal dari unsur yang sejati .

Baris Enam sampai dengan Delapan

Karena bersumber dari yang sejati, maka kehidupan / urip , Rasa/ roso dan Roh pun akan menjadi sama / podo. Dan oleh karenanya ketiganya sudah manunggal/ nyawiji dalam diri manusia.

Baris Sembilan dan Sepuluh

Ini sebagai control bahwa tidak mungkin dan merasa lebih dari sumber kekuatan itu sendiri, dimana unsur harus menyadari akan safaat adalah lebih tinggi dibandingkan yang di_safaati. Pengendali adalah sebagai tali kekang dari transit kekuatan jahat. Karena Banyu Mataram akan mengolah kekuatan murni dari dalam diri manusia atau bukan bantuan alam semesta. Kekuatan kita bersumber dari Nur Ilahi yang ditransit dari Nur Muhammad. Dan inilah yang dikehendaki Gusti Rasul.

Baris Sebelas

Sehingga Ompang-omping apapun yang dihadapi dan reridu sudah menjadi sesuatu yang begitu ringan / ndak masalah dan semua terselesaikan.

Pada akhirnya apa yang menjadi sedya dari aku pribadi dibukanya unsur/ klimak Wesi Pulosani adalah supaya manunggaling antara unsur Wesi Pulosani dengan safaat SAW yang menumbuhkan kekuatan untuk menanggulangi daya dan terpaan kekuatan yang tidak haq/ jahat untuk bekal mengemban tugas sebagai khalifah di muka bumi. Amin

8 komentar:

  1. Semoga dengan Blog yang selalu up todate dan bisa share sedulur sedulur NK ing nuswantara.
    God Job

    BalasHapus
  2. den kapuk itu apa???

    putra ammar syapa??

    BalasHapus
  3. الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ..matur suwun atas paparan nya dan penjelasan nya..ttg ilmu Mataram ..والسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتهُ

    BalasHapus
  4. Matur nuwun sanget engkang sampun medaraken tegesipun Wesi pulosani.. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    BalasHapus
  5. Matur nuwun sanget engkang sampun medaraken tegesipun Wesi pulosani.. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    BalasHapus
  6. Alhamdulillah...mksh atas Ilmu yang di berikan(tambah wawasan).

    BalasHapus
  7. Terimakasih pengetahuanya (jeru bos
    )

    BalasHapus
  8. Kepada penulis, mohon dapat dituliskan ajian wesi pulosani dr awal sd akhir.
    SAW
    TLEPAK TLEPUK TETALI KAPUK...
    dan seterusnya.
    Matur suwun.

    BalasHapus